Monday, January 26, 2009

Gong Xi Fa Cai 2009


Happy New Year 2009 Glitter Graphics Comments


First of all, Happy Chinese New Year!! Ada lambat sikit mo wish tapi orait po... Sebenarnya saya ada buat drafts untuk CNY greetings tapi entah kenapa sampai sekarang masih lagi dalam bentuk drafts in pink lead hahahaha...

Sori lah saya ni telampau banyak benda saya mo buat sampai makan pun tidak menentu... Saya pun baru habis buat dua storyline untuk dua komik saya. Pewiiit... X sangka saya terpikir dua cerita sekaligus dan berjaya menamatkan scripts saya tanpa melalut-lalut dengan terlalu lama.. Jadi boleh la saya mulai buat storyboard ni... Jadi paham-pahamlah kenapa saya tidak buat custom made greetings dan copy paste orang punya saja tahun ni... ehehe... Apa pun semuga semua bergembira dengan perayaan, open houses, red packet, makan, lion dance, cuti.... dan jangan lupa berhati-hati di jalan raya.

Apa-apa pun saya mau wish to everyone.. Gong Xi Fa Cai Sin Nien Jin Pu Wan She Ru Yi!!!

1 comment:

Om Yus said...

Pernah tu masa tahun baru cina di pekan tandik, terbakar terus tu kedai bah. sejak itu setiap kedai jadi berasingan, bukan mcm dulu paaaanjang. Time ni masi meriah lg. sekali kana kasi pindah didekat smk tandik, terus suram ni pekan ooo.