Friday, July 18, 2008

Kee Heritage Mencari Saudara

EDITED:

K. Norliah akan pergi reunion sebagai wakil our side of family, jadi mari kita tunggu updates dari dia ^^

C Din dan C Dang pernah mention nanti ada family gathering untuk semua keturunan Kee. Asalnya bulan September, dengar lagi bulan Disember dan terbaru ku dengar bulan October, semua ini akan diadakan di Tawau. Mungkin kerana asal usul bermulanya keturunan Kee adalah dari Tawau.

Rasanya tidak semua pun tahu kerana sampai hari ini saya sendiri pun tidak pernah di inform secara rasmi. Ini kerana acara ini baru pertama kali mau di buat secara besar-besaran, lagipun people on top of the hierarchy la yang lebih kenal antara satu sama lain jadi biarlah dorang buat benchmark dulu. Bila everything sudah sort out barulah boleh jadi annual gathering, silap haribulan kalah bon odori festival hahaha..

Anyway, kalau berminat untuk join pigi saja nanti tiada menjadi masalah, inilah masanya kita berkenal-kenalan antara satu sama lain. Saya sendiri pun belum tau berita yang detail, kalau sudah ada info rasmi nanti saya umum dan kalau ada ongkos saya pergi buat liputan. Marilah kita sama2 tunggu dan lihat yeah!

Hopefully sesiapa yang ada info lebih detail boleh lah inform saya di Keeiz@hotmail.com atau Kee SAJKA@yahoo.com.

Selamat Berkenalan ^^~

1 comment:

sujini said...

Helo Meng,

Tahniah diatas blog Kee Heritage.
Minit mesyuarat Keluarga Kee ada
ngan kami.Sila datang ke rumah untuk
mengambilnya.

Ada kad jemputan untuk meng. Juga meng
ada tugasan pada hari majlis itu (ii
10/8/2008).

Don't forget to come over this weekend.

Kak Pah

Wassalm