Friday, December 12, 2008

Celaru...

Celaru...
aku bercelaru memikirkan kehidupan aku seharian yang tidak menentu...huhuhuhu sungguh tidak teratur jadual harian aku sekarang...apa boleh buat...salah aku sendiri



Celaru...
hari nie masuk ari kedua aku asyik ponteng kelas....aku kah yang salah atau aku yang tidak pandai up to date sal apa2 news and pesanan dari lecturer aku huhuhu malang sungguh nasib aku...

Celaru...
kureng tol...aku sedaya upaya mencari member2 kelas aku bertanya kan tentang sesi pembelajaran aku selama 2 hari aku ponteng...tapi satu orang pun aku nda jumpa...sekecil-kecil kolej aku nie pun aku xdapat cari dorang...ka...dorang ada class lagi?xblh jadik nie aku kena cek jadual!!!ohhhh aku selamat...xda kelas...tapi mana dorang???

Celaru...
hish...!!!penat sudah aku mencari orang2 kelas aku satu pun nda jumpa!!!mana dorang!!!pelik2...lagi bertambah bercelaru otak aku...huh!!!!!!

Celaru...
bila aku sampai d bilik aku...fikiran ku bertambah bercelaru...melihatkan timbunan baju kotor yang belum di cuci lagi dah bilik yang telampau semak!!!....oh tidak!!!! kejam nya !!! rasa macam maw hantar pigi dobi jew suma baju2 nie....namun apakan daya...duit ku cuma cukup2 makan saja huhuhuhuh....terpaksalah aku mengerah tenaga ku yang tidak seberapa ini untuk mencuci kain....azabnya.....

dan fikiran ku bertambah-tambah bercelaru pabila aku dibagi tahu yang kolej ku cuti sempena hari keputeraan sultan selangor heheheheheheh maknanya aku mencelarukan fikiran ku sendiri sejak kemarin so makna nya aku sebenarnya tidak ponteng kelas...padanlah dengan muka aku....sebab tidak mengambil tahu tentang perkembangan semasa...dan sebenarnya aku bercelaru disebabkan aku bleh terlupa pasal cuti tersebut...ohhh lalai nya aku.. hehehehe...kalau tahu akan aku manfaatkan cuti ku dengan penuh semangat lagi heheheheh.....

No comments: