Friday, September 26, 2008

JKKKEE News Update

Blogger Kee Rock said...

Ini maklumat terbaru yang saya terima dari Faridah Abu Bakar dan Kee Kamariah.

1. AJK telah bersetuju Warna Tema bagi perhimpunan tersebut ialah Lavender Purple.

Hmmm baju Lavender purple cantik juga. tu warna. Lembut, manis dan membawa ketenangan. Hmmm mau lagi pergi Kamdar beli kain. Baju raya pulak warna kelabu asap niiii.

2. Semua yang berkaitan silalah hantar SMS kepada mana-mana AJK untuk memaklumkan sama ada akan hadir atau tidak ke majlis tersebut. Adalah diharapkan agar kita dapat hadir dan di samping itu sumbangan kewangan amatlah dialu-alukan.
Bagi ahli keluarga yang sudah jawab SMS pada saya tidak perlu mengulang sms. Data sudah dikumpul.

3. Kakak Kee Salmah ada menyebut tentang Cabutan hadiah. Adalah dicadangkan setiap keluarga menyumbangkan juga satu bentuk HADIAH yang siap dibungkus dan disumbangkan kepada tabung hadiah pada hari majlis. Tidak ada yang compulsory statement tentang apa kandungan hadiah asal munasabah dan logik. Hmmm dengar kata ada yang menyumbangkan alat elektrik macam blender, toaster.. dsb. Bagus juga tapi janganlah hendaknya terlupa memasukkan sekali guarantee cardnya di dalam yaa. manaaa laaa tauu.

Namun yang penting tu hadiah yang logik tak semestinya mahal. Hmm yang ini kena lah melawat Alpha Angle kah Carrefour kahhhhhh...
Tesco agak jauh pulak.

Teringat aku perpatah pengetua sekolah menengah "HADIAH - bukan harga tapi PENGHARGAAN".

HARAP MAKLUM sekian dan Wassalam.
"Masa untuk kembali ke Meja Jahitan"

1 comment:

Anonymous said...

Wah, Rock cakap fasal hadiah ni, kami di KK ni susahlah mau bawa kalau yang berat-berat tu ....he he he. Aku kira la kan oleh sebab tarif letrik naik barang letrik ni akan menambahkan bill je apa kata kalau hadiahnya akaun bank? he he he gurau je jangan marah ya....hadiah nampaknya beli di Tawau sajala.